неділя, 26 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 5 клас 27.04.2020 р.

27.04.2020 р.

Тема уроку Урок – екскурсія "Спостереження за природою рідного краю"

Хід екскурсії

Ми відправимось у заочну екскурсію в природу. Виконайте запропоновані завдання у зошиті.

Завдання 1. «Чи знаєш ти природу рідного краю?»

Назви якомога більше рослин які ростуть у тебе вдома (дерева, кущі, квіти)

Завдання 2. «Впізнай лікарські рослини»

За цікавими історіями та певними особливостями впізнайте лікарські рослини.
1.  її листки і молоді пагони їстівні, багаті вітамінами. Вона зупиняє кровотечу, з її коріння готують жовту, а з листків - зелену фарбу. А спробуйте помити посуд цією рослиною — він заблищить! Але дуже неприємні її опіки. 
2. Як декоративну рослину її вирощували ще у XIV ст. Уся рослина отруйна, але з листків і квітів отримують ліки, які покращують роботу серця. Зараз ця рослина рідкісна, заборонена для збирання, її ще використовують для виготовлення одеколону, духів. 
3.  Ця лікарська рослина була відома ще у Давній Греції. У перекладі з латинської означає «здорова». А ще її називають коша-чою травою. Лікувальні її корні. Якщо хтось чимось схвильований чи засмучений, якщо у нього болить серце чи голова, йому радять випити її настоянку. 
4.   Сніг на полях розтав. На дні глибоких ярів жовтіють квітучі пагони. Ще в давнину рослину застосовували під час лікування кашлю, широко використовують і в наші дні. її листя міститься у складі так званого «грудного чаю». 
5. У народній медицині застосовують для лікуванні гнійних ран. В Японії цю рослину використовують на городах як овочеву культуру. Свіже листя їдять у салатах, у супах. Дуже корисно промивати її відваром волосся. 

Завдання 3.  «Скарбничка»

 Наведіть приклади народних прикмет із визначення і прогнозування погоди та росту деяких видів рослин чи грибів. 

Завдання 4. «Правил поведінки в природі»

Запишіть у зошиті свої правила поведінки в природі.

Домашнє завдання Фотозвіт заочної екскурсії відправити вчителю. За бажанням підготувати відео повідомлення  «Власний внесок у справу збереження та охорони довкілля». Опублікувати у мережі інтернет. Силку публікації надіслати вчителю. Повторити розділ "Планета Земля як середовище життя організмів"


                                       


Немає коментарів:

Дописати коментар